Sunday, July 1, 2018

Perjalanan Ra Umum! (Part 1)

Woyo woyoo halo apa kabar poro sedherek sing sampun mampir teng ngriki, monggo pinarak pinarak lan diwaos niki cerito saking kulo!

Jelak sok asik.

Yowis lur timbangane aku raceto langsung takmulai wae yo ceritaku.

12 Juni 2018



"ayo munggah, sesuk sore gass nek gelem"


13 Juni 2018

Sakjane aku rodo bimbang lur hari iki, soale aku yo pengen dolan ro koncoku, tapi kok ono sik ngejak munggah gunung. Tapi ternyata koncoku pas takjak rodo raiso jadi yaudah akhirnya diputuskan untuk naik gunung saja. Terus bar kui esuke ono chat masuk seko si bos jarene pengen ketemu sek soale rung tau ketemu.



Yowis sorene aku ngabari sek to lur nek arep otw. Nah karena menurut permintaan baiknya sorean kesananya, takchatnya jam 4 aja karena kalo siang kan ga bisa lur soalnya beliau mau boci alias bobok ciang.



Bajigurr karepe opo jal iki, jarene raiso, tiba-tiba pas arep buko malah dijak ketemuan pas kui banget, tapi yowis positive thinking mungkin dijak sisan buko bareng, hehe. Ngeeeeng, singkat cerita tekan nggone ki jam setengah 6an sakdurunge buko, yowis takkabari nek wis tekan parkiran.



Jebul wonge iseh ning kotagede, jancukkk mung iso mbatin. Raono ngapuro2nan mung nawari arep buko nggo opo. Ha bajigur dikiro kene ki sopomu ketemu we rung tau wis dikecu ngene, reti ngene aku buko ning ngomah ro keluarga sek njuk lagi mangkat, ora malah buko dewean ngene ki. Skipskip mbake teko ki wis jam setengah 7 lebih. Ok ngobrol-ngobrol, tekan jam 7 njuk bali.

Tekan omah setengah 8, ngabari cah-cah, adus, packing. Nah jam 8 pas wis meh mangkat tiba-tiba do bali taraweh, jederrrr, do kaget ndelok bentukanku njuk aku pamit munggah gunung. Fyi, biasane aku nek arep munggah gunung ratau pamit lur, hehe. Waton dolan wae, soale aku ndue prinsip, daripada ra diijinke, mending rasah njaluk ijin sisan, dadi kan raono sek ra ngijinke, hehe."Meh nendi le?", ngendikane ibuk. Kulo matur, "Munggah gunung prau, teng wonosobo". Bapak lan ibuk, "HEEEE???!?!!?!". Sial, wis males banget pas kui wedi nek ra diolehke. Lalu ibuku dengan medenine koyo pas ibune mengutuk malin kundang menghardikku, "Sesuk ki wis bodo lho le, kowe ki dadi bocah kok ra umum to!".

Huaaa aku sedih banget pas kui lur, wis waswas pol nek ra bakal diolehke. Tur bar kui aku kepikiran nggo nyebutke jenenge koncoku sek arep munggah iki, soale deknen ki anake koncone ibukku pas kuliah dadi yoo mosok raoleh, hehe. Dan betul juga, ternyata ibuku luluh dan akhire ngolehke, yey!

Ok lur, introne semene sek, petualangan sebenernya gek arep dimulai sesok!!!

No comments:

Post a Comment